چهارراه

همه چیز

چهارراه

همه چیز

دختری که به جای اشک ، خون میگرید !!

Click the image to open in full size.

یک دختر 13 ساله هندی به جای اشک، خون گریه می‌کند. علاوه بر این، از تمامی منافذ بدنش نیز خون می‌چکد.
به نقل از خبرگزاری شینهوا، «تونیکل دوی ودی»، دختر نوجوان هندی است که بدون هیچ خراش یا زخمی روی پوست بدنش، خونریزی دارد.

وی هنگامی که گریه می‌کند، به جای اشک، خون از غدد اشکی چشمانش می‌چکد. علاوه بر این از گردن، بینی و کف پاهایش نیز خون ترشح می‌شود.

این دختر 13 ساله می‌گوید: "این موضوع نخستین بار باعث ترس من شد، اما بعد به آن عادت کردم. خون، کثیف است و تمامی لباس‌های من همیشه خون‌آلوده هستند، در مدرسه هیچ کس به من نزدیک نمی‌شود، تا با هم بازی کنیم. من هیچ وقت نمی‌توانم گریه کنم و همیشه جلوی گریه خودم را می‌گیرم تا خون جاری نشود."

بنا بر گزارش‌ ها، برای اولین بار در ژوئیه سال 2007 میلادی، دهان این دختر خونریزی کرد و از همان زمان این خونریزی ادامه دارد.

ابتدا پزشکان گمان کردند این خون‌ها از یک زخم ناشی می‌شود، اما چند هفته بعد این خونریزی از منافذ پوست سر وی هم ادامه یافت.

پزشکان انیستیتو تحقیقاتی هند بر این باورند که این دختر به بیماری کمبود پلاکت خون مبتلاست، یعنی بدنش قادر به تأمین پلاکت به میزان کافی نبوده و به همین دلیل از منافذ بدنش به طور ناخواسته خون خارج می‌شود.

«تونیکل» 13ساله همراه با سه خواهر و والدینش در روستای عالم باغ در شهر لاک نو در ایالت اوتارپرادش هند زندگی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد