چهارراه

همه چیز

چهارراه

همه چیز

Orbit Downloader 2.7.4


امروزه با پایین بودن سرعت اینترنت در ایران بحث دانلود به مشکل بزرگی برای کاربران مبدل شده است، با معرفی این برنامه دانلود آسان و سریع را به شما هدیه می دهیم. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود از لذت واقعی دانلود با سرعت بالا بهرمند شوید. افزایش سرعت دانلود با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف، دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music و... از مزیت هایی است که این برنامه را ازسایر برنامه ها متفاوت می کند.با Orbit شما می توانید هرچیزی را در اینترنت دانلود نمایید حتی دانلود فایل های تصویری که در سایت هایی مانند یاهو وجود دارد و در حالت عادی اجازه دانلود آن ها به شما داده نمی شود. نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده است به این صورت که پس از نصب برنامه با مشاهده آیکون آن در نوار وظیفه خود (کنار ساعت سیستم) کافیست روی آن کلیک راست کرده و گزینه ++Grab را انتخاب کنید. سپس صفحه اینترنتی خود را که فایل مورد نظر در آن موجود است را Refresh کنید. با انجام این کار برنامه همه فایل های قابل دانلود در صفحه را برای انتخاب روبروی شما قرار می دهد. البته این برنامه می تواند به صورت خود کار هم فایل ها ی قابل دانلود را تشخیص دهد.
ویژگی های منحصر به فرد و کلیدی نرم افزار Orbit Downloader 2.7.4 :

رایگان و بدون محدودیت زمانی در استفاده
افزایش سرعت دانلود فایلها تا چندین برابر
پشتیبانی از سایت راپیدشیر
امکان دانلود فایلهای چندرسانه ای از سراسر وب
امکان ارتباط مجدد و ادامه دانلود در صورت قطع موقت ارتباط
پشتبانی از پروکسی ها مختلف
پشتیبانی از سایت megaupload, badongo, sendspace, yourfilehost, uploading, filefront, 4shared, turboupload, depositfiles, filefactory و ....
پشتیبانی از مرور گر هایی مانند IE, Firefox, Maxthon, Opera.
و ...

Orbit Downloader is a great speed, super light,easy-to-use free download manager. It is based on p2p and multi-source downloading technology and supports HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP protocols. Using Orbit Downloader, you can almost download everything online with 500% faster speed, like youtube video, Rapidshare files, flash and streaming media etc. Anyway, Orbit Downloader is an indispendsable tool for download acceleration and management. Orbit Downloader supports Rapidshare & most of the file-sharing service websites, including megaupload, badongo, sendspace, ***uploader, yourfilehost, uploading, filefront, 4shared, turboupload, depositfiles, filefactory, and more.

دانلود لینک مستقیم
لینک کمکی
پسورد فایل:www.online-dl.com

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد