چهارراه

همه چیز

چهارراه

همه چیز

USB Disk Security V5.0.0.90 Portable

یک نرم افزار امنیتى کامل براى جلوگیرى از نفوذ ویروس هاى حافظه هاى یو اس بى و بهترین آنتى ویروس براى یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها مى باشد که به شما اطمینان کامل براى اتصال هر حافظه یو اس بى بدون اینکه هیچ خطرى کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود مى آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتى ویروس براى حافظه هایى مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانى براى یافتن ویروس هاى جدید به کار مى رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع مى کند.
ابزار نرم افزار USB Disk Security: - USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالى از طریق درایو هاى USB محافظت مى کند و هر حمله اى را مسدود کرده و براى این کار از تکنولوژى جدیدى بهره مى گیرد.
:USBScan اسکن کننده درایو USB با تحلیل و بررسى، هر ویروس مخفیانه را تشخیص مى دهد.
روش هاى اکتشافى USB Disk Security
نرم افزار با بررسى دیسک و افزایش حجم بدون دلیل یا کند شدن سرعت توسط برنامه هاى بیهوده و جلوگیرى از فایل هاى مشکوک و غیر امن یک حفاظ کامل و بدون نقص به شمار مى آید.
:MemoryShield این قسمت با تحلیل عملکرد و رفتار ویروس ها از تجربه آنتى ویروس هاى خبره بهره گرفته و هر ویروسى را تشخیص مى دهد. همچنین با دیده بانى کردن حافظه و برنامه هاى اجرا شده از طریق آن به صورت بلادرنگ از اجراى برنامه هاى بدخواه جلوگیرى مى کند.
:Quarantine تمام اشیاء نا امن که شما پاک کرده اید قرنطینه مى شوند و نمى توانند هیچ آسیبى به کامپیوتر شما وارد کنند. در این قسمت نرم افزار هاى آسیب زننده به صورت رمز شده ذخیره شده و قادر به اجرا نیستند بنابر این هیچ آسیبى نمى توانند برسانند.
: RepairSystem بیشتر اوقات نرم افزار هاى بدخواه در رجیسترى تغییراتى ایجاد کرده و در مسیر موقت اینترنت لانه مى گزینند. در این هنگان ابزار تعمیر مى توانند تغییرات ایجاد شده توسط این نرم افزار ها را بازگرداند و فایل هاى بیهوده ایجاد شده را پاک کند.
:Autostart اغلب نرم افزار هاى بدخواه خود را به صورت اتوماتیک در استارت آپ رجیسترى براى شروع هنگام بالا آمدن ویندوز اضافه مى کنند. این قسمت با نشان دادن نرم افزار هایى که به صورت خودکار اجرا مى شوند به شما اجازه غیر فعال کردن نرم افزارهاى بدخواه را مى دهد.
: USBTools این قسمت قادر است به صورت امن درایو USB شما را حذف کند و ارسال نرم افزار هاى آسیب زننده را به کامپیوتر قطع کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد